خدا بیامرزد مرحوم امام را




















Blog . Profile . Archive . Email  


وبلاگ شخصی وحید بهرامی

می خواهم خاطرات و افکارم را بنویسم.

 خدا بیامرزد مرحوم امام خمینی را که به واسطه آن من چند صباحی بیشتر برای خواندن درس ریاضی وقت پیدا کردم.

 

امتحان ریاضی ما شنبه 91/3/13 بود. منم که تو ریاضی زیر خط فقر هستم. تازه فقط اینم نبود که.

من احمق تو ایام مدرسه جو گیر شدم و یه مسولیت قبل کردم و قرار شد تمام سوالات فصل ماشین خانه تکنولوژی کارگاه رو بنویسم و 13 بهش بدم. منم که تو تنبلی شهره خاص و عامم هنوز که هنوز ننوشتم. به این می گن شانس دو طرفه.

فقط دعا می کنم به واسطه این تعطیلی غیر مترقبه امتحان ریاضی به عقب بی افته نه به جلو. 

و در آخر از خدا می خواهم چند صباحی که تا پایان امتحانات مانده این تنبلی را از من بگیرد و یه همتی به من اعطا کند در حد شهید همت تا بتونم ریاضی بخونم.

شما رو تو رو بخدا برای تمام بچه مدرسه ای ها دعا کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:درگذشت امام, امام خمینی, تعطیلی, امتحان ریاضی,ساعت 16:58 توسط وحید| |


Power By: LoxBlog.Com